torsdag 12 november 2009

Ändring i portföljen. Värdet är nu 277000 kr. Två nya aktier tillkom.

Portföljen är nu värd 277 000 kr.
Portföljen har fått några nya aktier den senaste månaden; AstraZeneca och Ratos. Jag har sålt majoriteten av mina SKF aktier. Jag behåll lite pga principen att gå in och ur i ”delar” och inte allt på en gång. (Plus att jag vill behålla en del SKF aktier av rent känslomässiga skäl. Fånigt, men ändå.) Så här ser portföljen ut nu i alfabetisk ordning:
AstraZeneca
Avanza
Axfood
Blackpearl
H&M
Kinnevik
Latour
Nokia
Ratos
SCA
SKF
SäkI
Tele2
Öresund

Jag håller på att utarbeta min placeringsstrategi, det vore bra om jag hade en sådan nu. Då kanske man kan hålla sig ”lugnare” än vad som varit fallet hittills. Då vet man att beslutet är taget efter bästa förmåga och inte bara efter känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar